ICT Helpdesk

ICT helpt mensen hun werk goed te doen. De juiste combinatie van hardware, software en netwerken maakt dat een bedrijf efficiënt kan functioneren. De afhankelijkheid van computers en verbindingen is echter groot.

Het is belangrijk om ondersteuning voor uw eindgebruikers goed te organiseren. De Atricom Servicedesk ondersteunt bij storingen en kan wijzigingen doorvoeren op de computer of uw bedrijfsnetwerk.

Problemen worden snel verholpen en wijzigingen die uw werknemers in staat stellen hun werk goed te doen kunnen snel worden doorgevoerd. 


Voor wie is de ICT Helpdesk interessant?

Outsourcen van uw IT-support is interessant wanneer uw bedrijf zelf niet de capaciteit heeft voor een eigen IT-afdeling. Ook wanneer u wilt kunnen terugvallen op de kennis en ervaring van een specialistisch support-team zijn wij u graag van dienst.


Steeds profiteert u bij Atricom van een proactieve en persoonlijke aanpak. Ons overzichtelijke supportteam staat voor u klaar en denkt met u mee.

In de servicedesk zijn de volgende functionaliteiten ondergebracht (en eventueel in een SLA vastgelegd):

  • 1e en 2e lijns Helpdesk
  • Telefonische ondersteuning
  • Verhelpen van storingen
  • Informatieverzoeken
  • Wijzigingsopdrachten
  • Beheer van eindgebruikers
  • Ondersteuning op locatie


Liever voorkomen dan genezen

Natuurlijk doet ons supportteam zijn best uw storing vakkundig en snel te verhelpen. Liever nog voorkomen wij problemen met uw ICT. Door uw hardware en software juist in te richten en tijdig beveiligingsupdates uit te voeren, back-ups te maken en te scannen op virussen en malware kunnen de meeste problemen worden voorkomen. 

Lees meer over ICT Security en Systeembeheer.


Persoonlijke kennismaking


Graag bekijken we samen uw organisatie, situatie en behoeftes.
Zo kunnen we u adviseren over het inrichten van uw ICT helpdesk. 
Dat kost niets en levert nieuwe inzichten op.