Nieuw talent aan boord: Gertjan ter Stal
Ik ben Gertjan ter Stal en op 1 februari ben ik bij Atricom begonnen op de servicedesk. Vanuit mijn opleiding MBO ICT-Beheerder niveau 4 zal ik fulltime op de 1e lijn van de servicedesk te vinden zijn.
Naast de theoretische en praktische kennis die ik op mijn opleiding heb opgedaan, heb ik bij Thales in Hengelo veel geleerd over het werken op een ICT servicedesk. Bij Thales was ik verantwoordelijk voor het behandelen van 1e lijns incidenten. Hier heb ik als feedback gekregen dat mijn sterke punten liggen in de sociale omgang, het vermogen om te kunnen aanpassen aan de situatie en het opdoen van kennis via de uitgevoerde werkzaamheden.
Bij Atricom wil ik mijn technische kennis en servicedesk ervaring verder uitbreiden. Ik hoop mij te kunnen verdiepen en zo te groeien in het vak: het eigen maken van zoveel mogelijk functionaliteiten van een servicedesk, focussen op klantgericht werken en mijn kennis over systemen en servers verder uitbreiden. Daarmee werk ik er naar toe dat ik mijn eindstage en eindopdracht bij Atricom kan afronden, en na mijn stage geslaagd ben voor mijn opleiding en mijn diploma in ontvangst kan nemen.
Bij Atricom merk ik dat er een gevoel van samenhorigheid is; er hangt een informele gezellige werksfeer, maar tegelijkertijd is het bedrijf ook erg professioneel en accuraat. Dit zorgt voor een goede communicatie, snelle oplossingen en openhartigheid binnen het bedrijf. De eerste dag werd ik al direct goed en open ontvangen en dit vond ik zelf erg fijn. Ook biedt Atricom mij de optie om mijzelf te laten groeien in kennis en als persoon, voornamelijk op het gebied van telefonische gebruikersondersteuning en het opdoen van technische kennis op de servicedesk.
In mijn vrije tijd spendeer ik graag tijd aan voetbal, gamen en gezellige avonden met vrienden. Ik voetbal zelf en ik ben supporter van Arsenal en FC Twente. Ook werk ik twee avonden per week bij een horecagroothandel in Hengelo als orderpicker.