Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

vc

Persoonlijke kennismaking

Graag bekijken we samen de behoeftes van uw organisatie. Zo kunnen we u adviseren over oplossingen die interessant zijn voor uw bedrijf. Dat kost niets en levert u nieuwe inzichten op.

Kennismaken kan telefonisch of via onze live chat, maar we komen ook graag bij u langs. Laat u ons weten wat uw voorkeur heeft?

Stel direct uw vraag

Direct via LiveChat

Of bel: 053 428 56 40

Of maak een afspraak

Kom vrijblijvend bij mij langs

 

Atricom B.V.

Josink Esweg 8a
7545 PN Enschede
info@atricom.nl
Bel ons

+31 (0)53 428 56 40

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 – 17:00 uur.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze ontwikkelingen. Abonneer u nu op onze mailing.


BSI-Assurance-Mark-ISO-27001-KEYW
logo-ict-waarborg

© 2018 Atricom B.V. Website gerealiseerd door Nubium. Laat het web voor u werken